ترجه وبلاگ

جستجوگر

در سایت بای فیلتر
در گوگل

۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

متن آهنگ های آلبوم 24 ساعت بهرام

24 ساعت 


ورس اول :
دوست داري بازم واسم ناز كني نه؟
تو فكر كردي يه بچه پاستوريزم؟
تو به ما نمي خوري دافي جيگر
پس چي مي گي دوست داری باشي پيشم؟
مي خوام بخونم تا صدام باز بره بالا بيشتر
ولي امشب شب جمعس حالا بيا پيشم
اي سيگار لعنتي كام بده حالا واس من
تا دختر حرفمو خيلي رك بگم حالا واست
من وقت ندارم توي 24 ساعت خرابم
توي خيابون پس هوار کم
بزن میترسم حرف درارن مردم واسمون
مي گي صدام خوفه باشه قبول
بيا ماچت كنم تا که جاش شه كبود
از اين بحث دور نشيم و بچسبيم بهش
همه بدونن اينو چه كسي نوشت
ما مست و پاتيلیم با دست و پا مي ريم
تا ازتو تا مريخ راه دست و پا كنيم
تا بريم فضا راحت 24 ساعت
فكر من اينه كه بگم چي ديدم كه نديدي تو؟
يا كه چيزي بخونم كه نشنيدي خب!
پس مشتی بي تو
فاز نمي ده پس امشب با ما باش تا بخونم داغ شه از سر تا پا هات
كروس:
بازار كارمون مي مونه گرم تو 24 ساعت روز
فاز داره حالمون ديوونه تر ميشيم ما با سرعت نور
داستان ما رو همه مي دونن مي شن مات با قدرتمون
باش اره من پاسداره کارم تو 24 ساعت روز
ورس دوم:
تو اين 6 ساله كاري من پام به جام بودم چند پولام رو كردم من كام به كام دود
از اول بودم تو كارم تا تو خواب هستم من در حال نوشتن رپ هر دم پس
مي خونم تا بمونه حرف ، طرفدارا بيفتن به جون هم
دشمن بيشتر تشنه شه به خون من
منم مثل فشفشه مهمونتم
تو نديدي جايي و كم ديدي شايد
مثله من كسي و خنديدي با من
رپ 24 ساعت خواب ديده منو
آسمونم رو ابرا تاب مي ده منو
من ترس ندارم از هيچكي ديگه
پس حواسم هستش به اين كه
دست نزارن اونا رو من
از هوا من ميام پايين
تا وقتي ديديم بگي ناخدا اومد
با سختي ببين بگو يا خدا اومد
بعضي ها مي گن شعبده بازم
همه مي دونن كه نوبره كارم
دشمنا همگي دنبال مائن
منم داره مي شه دنيا به كامم
24ساعت روز تو پس اين آهنگو گوش كن دوباره با من
كروس:
بازار كارمون مي مونه گرم تو 24 ساعت روز
فاز داره حالمون ديوونه تر ميشيم ما با سرعت نور
داستان ما رو همه مي دونن مي شن مات با قدرتمون
باش اره من پاسداره کارم تو 24 ساعت روز


 


دلنوشت 

اين يه جنگ بين منو عقايد مردمم
رنگ قلم رو ورقه فوايد درد و غم
همه اشعار مي ره به حساب سرگذشت
يه بيت مي نويسم يه کتابه ترجمش
بنويسم از زخم زبوناي خونواده
يا از ناخالصي هايي که موجود تو نژادت
تو منو ديدي تو خيابون سرم پايينه
سلاح من قلمه همه خطرم با اينه
پاهام سنگينه مي بينم روزي رو که
نوک خنجر تو هم به خون بدنم رنگينه
چون سوادشو دارم که کلمات و با هم
جوري بچينم که بدوني توانشو دارم
دستم زحمت کشيد راهش هموار بشه
حرفم مي خواد با کلام خدا همکار بشه
طرفدار امروز دشمن سابقم
يه لشکر آدمه پشتمه ظاهرا
مي گي از غم بوده بهرام هر بار نوشتي
تو صبح و از يه آدم بدخواه گرفتي
واسه شنيدن حرفام سرتو خم کن
اين آهنگ درگوشيه يکم صداشو کم کن
د بازم اشک چشاتو داري با من مي باري
که عکس منه تو اتاقت کاغذ ديواري
فلاش دوربينت تو صورتم ارزش داره
بهرام تنهاي ديروز امروز ارتش داره
اگه زخم صدام يا که اخم نگام به خاطره اينه
اول تو دخمه صدام شکل گرفتو
اومديم از زير زمين
که الان از ته بساطمون مي گيره کمين
همه الان ازم منتظره لغزشن
تا زير بار سختيا منم خم بشم
زيرش بددلي خوابه يه جفت کفشي که پامه
آخه رپ واسه ما نبوده يه تفريح سالم
که خيلي چيزا سرفيديم توي اين راه
خون و اشک قاطي کرديم ما توي اين کار
حرفاي توي دل منم مي شه سبب
که يه هدفن تو گوش باشه ، قلم جيب عقب
و توي 24 ساعت اين کار منه
چون غمي نيست و باز راهت مثال تنت
وقتي که مرده تو قبره خفته
بگو بي خيال اين دنيا مثل چاقوي کنده
زجرکش مي کنه تو رو بي رحمه مي دوني
ولي بازم يکي حرفتو مي فهمه مي خوني
ديگه جايي نگو بهرام چرت نوشتو
دري وري نبود حرفام ، دل نوشت بود

 

افسوس 
 

افسوس واسه تو ای دل ساده

که هر کسی واست عقده ای فرستاده

هر کی که اومد جلوت گفت دلسوز تواِ

حالا می بینی باعث غم امروز تواِ

تو می خواستی زیر پرچم هیچ کس نری

به هر سیاست پستی تو نیشخند زدی

نگاها رو صدای تو شدن بیشتر شدید

ولی جوری که هستی تو رو هیچ کس ندید

تیغ و بکش، فکر نکنم خونت از رگ بیاد

وقتی حتی مادرتم ازت مدرک می خواد

دیگه خوشی ها رو تو زندگی تصور کن

فقط یادت می دن که به خدا توکل کن

مردم می خوان باری که رو دوش هست بردارن

پس تو رو طرد می کنن، خُب حقّم دارن

تو یه جوون احمقی و عشق رپ داری

به بالاسریاتم خیلی رشوه کم داری

تو زندگی عادّی رو دوست نداشتی

هر ثانیت شب بوده، روز نداشتی

ولی توی هنرت، موند بازم دوومت

توی مملکتی که نمایشِ سازم حرومه

آره کسی واسه تو قدمی ورنمی داره

ولی کسی توی مشکلاتت کم نمی ذاره

باید جای این که درد اون که هست بی تو حس کنی

بشینی و دونه های تسبیحتو بشمری

افسوس واسه تو ای دل ساده

که حتی تک تکه خنده هاتم گله داره

افسوس واسه تو ای دل ساده

که چشمای تو هر لحظه ای گریه داره

افسوس واسه تو ای دل ساده

که هر کسی واست عقده ای فرستاده

افسوس واسه تو ای دل ساده

که تو هفت تا آسمون نداری یه ستاره

افسوس واسه تو ای دل ساده

که حتی تک تکه خنده هاتم گله داره

من خوب می فهمم از غم ظاهرت

که حتی شک داری به مریمِ باکره

داری پیش خودت می گی که این بیراه نمی گه

حتی تصویر زندگیتم سیاه سفیدِ

تو می خواستی که عمرتُ هرز پس ندی

ولی فقط ورقای تقویمُ خط زدی

وقتی دیگه بیدار شدی تو خوابت سخته

حتی گریه کردنتم یادت رفته

مثلِ هفتاد میلیون احمقِ دیگه

حتی شعارای قشنگتم خامِت کرده

تو اَم یه جوونی، پیرتر از ننه بابات

که پره عقده شده دیگه از سرت تا پات

این پنج تا انگشتِ واسه مشتِ گره کن

حتی نمی تونی راحت باشی پشت تلفن

این که شهرم تو ظلمتِ عیب از منه؟

لابد اینم سنّتِ پیغمبره

چیه؟ غیر قابلِ هضمِ حرفام یکم؟

منتظری حقیقتُ توی اخبار بگن؟

ببین جوونایی که جای تیغ رو دستشون

اونایی که لبخندی نیست تو حرفشون

این دلِ من بود فهمیدی حرفاشو؟

بیخیال دونه های تسبیحت چند تا شد؟

افسوس واسه تو ای دل ساده

که حتی تک تکه خنده هاتم گله داره

افسوس واسه تو ای دل ساده

که چشمای تو هر لحظه ای گریه داره

افسوس واسه تو ای دل ساده

که هر کسی واست عقده ای فرستاده

افسوس واسه تو ای دل ساده

که تو هفت تا آسمون نداری یه ستاره

افسوس

افسوس

افسوس



اینجا ایرانه 

اینجا ایرانه یه گربه ی هفت هزارساله ، که زندست تاوقتی که نفت خام داره..
اینجا چهارفصله ولی تو دل مردمش ، فقط برف زمستونو سرمایه داره
اینجا آیینه ها تو رو به تو نشون نمیدن ، ببین گربه منو به کجا کشونده میگم
مردم همه توی رویاهاشون قدم میزنن ، تقدیرو واسه همدیگه رقم میزنن
اینجا چوبه ی داره تنبیه انحراف ، واژه ی تظاهره معنی احترام
اینجا آبرو سی دی تو دسته بچته ، چیزی که دستتو بگیره دست حسرته
اینجا دین من توجیه کثافت کاریه منه ، تو یه مجرمیو حکم اسارت دادی به تنت
چی دوست داری بشنوی از این بشر ، خواهر روسری سرت کن که من تحریک نشم ؟؟
اینجا صف اول نماز پست و مقامه ، علم و تجربه رو از بین برده روابط
اینجا ریش بذار یقه ببند کارت رو غلتکه ، خنجرو غلاف کن بشو وارد تو محلکه
اینجاگفتن حقیقتم جواز نداره ، اونقدر مشکل داری که واست حواس نذاره
اینجا بچه ی 10ساله قمه به دسته ، مرض غرب زدگیه حالا زده به نسله
اینجا خاک اجداد منه ایران من ، داره هر روز بازم میشه ویرانه تر
چرا عادت داری بالاسرت شلاق باشه ؟ وقتی ستاره ای نداری تو شبهات آره
بنویس با خون مردم بی ستاره ، بنویس از جوونی که زندانو پیشه داره
بنویس عاقبت ماها در به درییه ، اینجا ایرانه گربه ی قلب زمینه
اینجا زندگی نمیکنن نفس میکشن ، طعم خون برادرو از رو هوس میچشن
اینجا مادربزرگامون قصه نمیگن ، آخه بچه ها دیگه ته قصه رسیدن
اینجا منتو به تلاش ترجیح میدن ، سر صندلی تو مترو هم درگیر میشن
اینجا گوش های مردم شعار پرستن ، به هم میگن پیدا نمیکنی تو هارتر از من !
آخه تفریح سالم جوونا سیگاریه ، دخترو زمین زدن از روی بیکاریه
اینجا ایرانه و از بالا خشگله همین ، توش که بیای یه چیزایی هست مشکله نگی
اینجا جای بحثای سیاسی فقط تو تاکسیه ، مهندس مملکتم پشت دخل واکسیه
اینجا نابغه هامون همشون بورسیه تو غربن ، نخوانم برن مجبورن راضی بشن قلبن
اینجا هرکی به خودش میگیره ژست سرباز ، حتی پرنده ها هم ندارن حس پرواز
اینجا واسه ی خودش داره هر کی قبله ای ، کسی فکر تو نیست تا وقتی زنده ای
کناره هر راه راست هزار تا بیراهه هستش ، آینده ای نداری چون ایران بیمار نسلش

تا بخوای بجنبی پشتیا زیرت میکنن ، خیلی راحت سختیا پیرت میکنن
چشمای منه بازم میشه از غم خیس ، قلمو میندازم توانی تو دستم نیست
فقط با رفتن راه میشه به جایی رسید ، اینجا واسه رسیدن راهی جز رفتن نیست
اینجا خاک اجداد منه ایران من ، داره هر روز بازم میشه ویرانه تر
چرا عادت داری بالاسرت شلاق باشه ؟ وقتی ستاره ای نداری تو شبهات آره
بنویس با خون مردم بی ستاره ، بنویس از جوونی که زندانو پیشه داره
بنویس عاقبت ماها در به درییه ، اینجا ایرانه گربه ی قلب زمینه ....

 
 من
غمه توی دل منه ارزش لبخند
داره باعث شده هرکی هست بشه کمرنگ
آره روزایی که من دیدمو شما ندیدینو
پشت سر گذاشتم من هر فرازو هر نشیبی رو
من دارم تسلط به کاره خودم
فقط حرفم خیلی هارو وادار میکنه
بدون که چترم محکمه حتی اگه از آسمونم سنگ بیاد چیزیم نمیشه آره
بدون که کلم باد داره اینو ثابت کردم
نه با سینه بالا دادن یا با تابه گردن
نداری تقصیری ندیدی مثال من
تا تو تاثیری نگیری اثیری بذار بگم
که بدونی من تا آخر از اول از سرم هست
چون تو کارم حالم از سرم از سرم وضع
این راه من دائمن داره تثبیت میشه
بدون آره من صاحب کارم داره تضعیف میشه
چون ندارم من قسط بد از کارم
از کارم من پستی قرض دارم
صد سالم پس بدویی نمی رسی
من هرجا رفتم چیزایی دیدم که تو تو کتابا خوندی
که حتی لفظشم توی کتابا خوب نیست ما پا به جا موندیم
آره سگ مستم با این سگ مصرف
دیگه هر کاری بر میاد از دستم
بدون من با کلمات توقع دارم ازت
که جملهء کاملو بدی به کارم از سر
بدون ایمان کامل دارم به کاری که کردم
که رپ بدون من میدونی تاریکه احمق
اونا تحدید میکنن از من باز
من مشهورم چون هست حرفم راست
بدون حرف هست باز پس هر بار
هرکی گوش کرد به بهرام رفت از حال

فک نکنی که دارم میگم قصه هر بار
مث دوتا بال دادم به تو حس پرواز
واسه همین هرجا میری هست اسم من باز
من واسه رپ سردارم تو هم مثه سرباز
آره بدون سند دارم منم واسه حرفام
وقتی می خونم میترکه نصف شهر بام
توی صدای تو پر استرسه هر بار
که می خونی سعی نکن باشی مث بهرام

بگو چرا همه باید کنن پشت به ما
من ندیدم کسی مث خودم پشت کار
داشته باشه این همه سالو صبر کنه تا
یه چیزی بشه که طرفدارت تب کنه با
هر سختی ساختم که رد کنه با
همه چاله چوله های راه درخوره مان
یه هدیه ای بدی واسه تشکر
چون که منم دیگه بهترین رپکنه سال
ببین اسمه من رپ فارسو راه انداخت باز
من میخونم توهم دیگه با من باش تا
گوشتو جلب کنو صدام مث کفتر غریب
خیالت راحت تو گوشه دفتر منی
همه دشمناتون حالا مرده مان
پرچم همه جا هست حتی بالا قله قاف
روزی میاد که می خری واسه کنسرت بلیط
چون عکس من رو روی پستر دیدی
دیگه دور ما حتی مار هفت خطی نیست
آخه خوندن من کاره هر کسی نیست
سرم به تنم اضافه طلب اینکه
سرو بگیری از تنم منم نرم به این
راهی که تو دلت نمی خوای من موفق شم
چه اصراری داری می خوای موءدب شم
ولی نمی تونی جلومو بگیری
چون من هم تک تک چاله های راه و پر کردم
دور کردن اون منو
چون طرفدارا گستردن
می گن الان میفهمن
حرفمو که حقن
می گی کله با من احمقا بی مغزن
دیگه نره بازم لحظه ها بی مصرف
دیگه نیا تو سمت من بی اسلحه
پس تا وقتی که روز بشه شبو
کپه مرگو بذارم زمین میخونم پس شرو کم کن

فک نکنی که دارم میگم قصه هر بار
مث دوتا بال دادم به تو حس پرواز
واسه همین هرجا میری هست اسم من باز
من واسه رپ سردارم تو هم مثه سرباز
آره بدون سند دارم منم واسه حرفام
وقتی می خونم میترکه نصف شهر بام
توی صدای تو پر استرسه هر بار
که می خونی سعی نکن باشی مثل بهرام


 خيابون
کف اسفالت صافه ولي ترک داره ، مثل دل منه که غمارو يدک داره
اينجا قوانيني داره که بي تبصرس ، نگاها شليک ميشه بهت از قرض
ممکنه ارزوهات توي حباب بمونن ، تاوقتي سنگ قبرتو با گلاب بشورن
اينجا غريب نوازن به طرز فجيعي ، اگه تک بپري ميگيرتت ترس عجيبي
مهمترين چيز اينه تو بايد زنده بموني ، ولي ما اون گوشه واساديم و تشنه به خونيم
سعي کن سرت پايين باشه راه و صاف بري ، چون لاشخوره پشت سرت منتظره گاف بدي
بزار قلم بچرخه بخونه هنجره ، خيابون مثل يه خونس بدون پنجره
وقتي وارد شدي نگاهي به بيرون نداري ، پس ياد بگير که بمونه سنگ دلت
داره بازم ميگذره همه لحظه هاي من توي خيابون
اگه مثه مايي از جنس مايي پس بيا توش
همين بوده قبلم همينم مي مونه تا ابد زندگي
يعني بمونيم تا بميريم ما توي خيابون
ميدوني تعبير ميشه اينجا تفريح به چي؟ اين که برد قمارو به طرف تبريک بگي
واسه پول تب داري ولي کو دواي تبت ، فقط هول ميدي بيرون کمي دود از لاي لبت
که بيخيال باشي زمان بگذره بيشتر ، اوج خندت ميشه يکسره ريشخند
يهو يکي مياد ميگه خنجر پشتمه ، رو صورتش جاي 5 انگشتمه
همه چي ميريزه به هم رسمش اينه ، بي توجه به اين که يارو دستش چيه
اگه به ماها بندازن يه نظر همه ، ميبينن تو جمعمون هر روز يه نفر کمه
اين هستو رسمه پسته نسله منه نگو ، بس کن رزمو از خود دست به قمه باز
منو ميبيني و ميگي چه بي رحمي تو ، تا نباشي تو جمع ما نميفهمي خوب
داره بازم ميگذره همه لحظه هاي من توي خيابون
اگه مثه مايي از جنس مايي پس بيا توش
همين بوده قبلم همينم مي مونه تا ابد زندگي
يعني بمونيم تا بميريم ما توي خيابون
دل خوشه به قدم زدن زير نمنم بارون ، شايد بتونه بشوره يه کم از دغدغه هامون
چون که زندگي نه به بار نه به دار وقتي که ، دورو ورت نه حصاره نه صداي فردي که
بگه برو جلو من پشت واسادم ، پس زنده ميمونم اگه خوش شانس باشم
تا چشم زديم ما ديديم که شديم ، جاي ننه بابا اسفالت و بغل کنيم
من بچه ي خيابونا نيستم ولي ، خيابونا بچه منو نيست کمترين
احتمالي که من بچمو ترک کنم ، تو تو اشتباهي هر شبو سر کنم
به همين رسم اشنا با سنت قديم ، که خيابون داره رو قلم قدرت عجيب
عادت ميکني وقتي که هرشب توش پا بزاري ، اسم ماها تاابد ميمونه روش يادگاري
داره بازم ميگذره همه لحظه هاي من توي خيابون
اگه مثه مايي از جنس مايي پس بيا توش
همين بوده قبلم همينم مي مونه تا ابد زندگي
يعني بمونيم تا بميريم ما توي خيابون
 

 بيخيالش
من زندم هنوز ثانیه ها طی میشه لحظات زندگی به بیخیالی سیر میشه
توی 24 ساعت فقط رپ فقط حرف زدن از همه خوشی های کاذب جالبه بدونی واسه گذروندن لازمه
بدشانس بدون میدونی که سخته نه ؟ پس وا جفت 6 بیاریم رو تخته نرد
از زندگی دو روز بیشتر نیست سهم من خونه ی ما بخشیش رو به آسمون شبه لباسامون چون مربوط به سبک خاصمونه بده
ننه بابا وقتی ماها رو میبینن فحش میدن ولی بچه هشون بازم با ما دمخور میشن
خلاف سبکه ولی تا ابد فیتیلش روشنه ملت میگن کلی طرفدار پشتمه
ولی احتاجی نیست که کسی باشه همرام مثل وقتی که شروع کردم تا تهش تنهام
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بزار یه قوطی باز کنم تو هم کفه شو نوش کن من حرف میزنم فقط تو خفخ شو گوش کن
دنیا پر زرق و برزقه ولی بیخیال باش که ارزش نداره حتی میلیاردها
قد یه شبی که با رفقات همه چی چنیمه ردیف برنامت با همه خوب زندگی همینه
چیز دیگه ندیدم تو این 20 سال پوچی 20 سال دیگه میگذره میفهمی هیچکاره بودی
ماها اسیریم پس میریم بالا تر از ما زیاده ولی خوشیم به راه رفتن حالا هر از گاه پیاده
واست شیرینه دادا ولی تو اینقد نخور حرفم خیلی سادست اینقد دقت نکن
چرا گریه میکنه قصه ملودرامه ؟ میگی دختره وارد شده یهو به راهت
تو هم یهو به راهش بشو وارد و خارج و یهو بخواهش پس بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
آهنگ قسمت سوم ته کامو بگیر اگه پشت فرمونی بگیر تختگازو بریم
بزار منو بیان با یه ورق شعر بگیرنو بگو من زندگی میکنم یا زندگی منو
بگو بیخیالش اصلا وقت بره عمر بره بیخیالش بگو رفیقت پوکو بزنه به سیگارش
پس بگو بسیاره مشکلات حل میشه خودبخود بیخیالش
دوست داری تبدیل بشی به یه عوضی لات احساستو بکشو له کن الان زیر پات
الان دور برعکس شده برنده ها باخت میدن حالا گرگا در میرن و بره ها شاخ میشن
امشب پول تو دستتو با کی ول میدی ؟ عیبی نداره داداش تا وقتی شاخی زنده ای
اون که سرش پایین بود زیر دست و پا میمرد بخور و بکش تا بزنه از هر سوراخ بیرون
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش
بگو بیخیالش * ماها میخوریمو میکشیمو بیخیالش * ما میخونمیمو میدونیم که بسیاره * مشکلات حل میشه پس تو بشین آره * پس بگو بیخیالش

راه من

اينجا راهه منه ....آره...راهه منه...پس خوب گوش کن...تا بهت نشون بدم راه من چجوري بود...خيلي سخت...آره بايد بهت بگم چون هيچي نميدوني...گوشاتو واز کن ... راهه من با راهه تو خيلي فرق داره...از زمين تا آسمون..ولي ما اومديم اينجا. جايي رسيديم که دست هيچ کس بهمون نمي رسه..ديگه هيچ کس نميتونه جلومون وايسه...هه هه ..بهرام

خيلي مونده تا تو ببري راه به راز من
خيلي مشکله مي دوني آخه? راه درازه مرد
راه اولش سخته و آشخوري داره
ماها شکار کرديم شما لاشخوريد آره
البته جوايزش ارزندست از قبيل مرگ
که باعث شده بخاطرش من مثنوي بگم
خداوند آفريد هر کي رو باسه ي کاري
خيلي گنده بشي آخرش محافظه مايي
اون کوهي که رو قلشي من ساختمش
چيزي که ناراحت بشم من از باختنش
بهتره لنگ بندازي فاز بدي يک سره
هر وقت پاشدي سريع تو? باز بشين بهتره
نوبت تو ميدوني نيست و تاس با من
ميچرخه رسمه دلونشت تو 24 ساعت
باعث شده کلمات نره از نظرم پس
اگه بميرم تو اين راه در عوض اثرم هست
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...منم ته راه وايسادم
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...پس تو هم بخون باز با من
من راه ميرم قدرتم پا به پامه
که ميکشم پايين رئيس جمهور با يه نامه
بگو راهي توشي حضورش مديون کيه
حل مشکلاته راه لزومش مردونگيه
ولي مردي نيست به چيزي که تو شرتته بچه
برو از شب تا صبح باهاش پز بده نعشه
تو مستي نميدوني که چه نعمتي
توي دستته شهرت به چه قيمتي
ديگه بسته مردن به چه ذلتي
بود و هستته غربت پي لذتي
پس نميدوني آخ نميدوني هيچي تو? از زندگي
من ميدونم کشيدم هر چي هست بهم بگي
حاجي پس تشنه ايم که بخونيم
که چيزي نيست که از دستش بديم
همينه که قبلا گفتم حرف تو يه جمله
بهرام زندست چون در آسمون قفله
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...منم ته راه وايسادم
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...پس تو هم بخون باز با من
خيلي ها اومدن جلو و گفتن فرشتن
ولي اسمم روي سنگه قبرم نوشتن
خيلي ها اومدن گفتن که برادره منن
ولي ديدم که خنجر به دست برابره منن
تا وقتي وزير داري با سرباز کيش نده
قافيه ميدونم زياده حرفام بيشتره
پس مي مونم و مي خونم تا دردم درمون شه
رپ رو ميذارم کنار وقتي حرفم تموم شه
آخه رپ که نيست باسه ي شما بچه هاي خوب
توش فقط سختي ميبيني با لکه هاي خون
بگو توي مخ پوکت هست هدف چه چيزي
اينجا راهه منه سخته بايد عرق بريزي
دستام باسه جر دادن دشنه بازه
بدون رپ پسر خوب باسه يه قشر خاصه
آره خواب رپ شيرينه ولي توي خواب بمون
آگه خيلي عاشقي دادا برو پاپ بخون
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...منم ته راه وايسادم
ووو...اينجا راهه من ثبت شده اسمم
ووو...اين راه رو ساختم باسه گفتنه قصه (ا)م
ووو...بدون سختي هاشم هست پره لذت
ووو...پس تو هم بخون باز با من
اينجا راه منه


گله نكن

گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی
گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی
گله نکن از من اگه رو صورتم خط دارم
مینویسم همیشه با اون صورتم حرف دارم
منو میشناسی میدونم که فهمیدی
چرا خودمو می گیرم تو هم به من حق میدی
این مردم هربار هرجا منو دیدنو
پشتم حرف زدن تا فردا رپ ببیننو
خوب حرفام رفت تا هرجا فک کنی
بهرام هستو صدسال هرجا حس کنی
جزرو مد دریا تو دست منه
ببین الفاظ اهداف هست تا ته عمرت
پس با من باش حرفام هست به نفعت
که حرفام هست و بهرام دست به نقده
گله نکن از من اگه سگ اخلاقم
مقسر شرایطه خوب نه رنگ حق با من
اگه یکم خم بشم اونا آنن سوارن
به اینکه دورم زیاده آدم عادت ندارم

گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی
گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

بابای ما نداره فرش ده ملیوونی
زیره پامون بندازه پس نگو هم دل بودیم
اونقدیم نداره بابا که در این حد
دلو خوش کنم بگم ارث پدریم هست
این حرفا میدونی هفته ای هفت روزه بام
باعث شده گرگ بشیم توی شب زوزه هامون
برسه به گوشه شما خوب پس خوبه آروم
بشینی سره جات چون حرفم هست روی قانون
باهم دلای مرده میشه احیا پس من
بازم حقیقتو میگم ولای ذهنا بستست
تو هم دلگیر نشو اگه خیلی خشکم
یا که جواب سلامتو با بی میلی گفتم
گله نکن از من اگه حرفم رکه
به این خاطر باید هرکسی ترکم کنه
منتظری ببینی منو تو پاسگاه بازداشت
مشکلی نیست میگیریم خوب باز ما فاز بات

گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی
گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

شرایط زندگیه منو دیوونه کرده
فکر میکنم هر خیابوونی میدونه جنگه
هرکی رو میبینم فکر میکنم دشمنه منه
یا که رفیق تو رگی فکر کشتنه منه
توی بدبینی به هممون ترفیع دادن
چون پیشگیریرو به درمون ترجیح دادن
میگی چرا تو از آدما سخت میگذری
دست من نیست شرایطم تاثیر دارن
همین آدما بودن که منو مسخره کردن و
الان طرفداره منن اکثر حرفم
اینه که تو بتونی منو درک کنی
بکو چیه که تو دوست داری منو ترک کنی
هاجی بدون که ما با اجتماع شاخ به شلخیم
یعنی میشه روزی برسه که پات به راهی
بره که حرفمو بفهمی یک ریزشو
حرفمو رک گفتم دلگیر نشو

گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی
گله نکن از من چرا تک می پری
گله نکن از من چرا سخت میگذری
چرا داری از قسد راه و کج میری
تو هم اگه جای من باشی بهم حق میدی

۱ نظر:

  1. Hello Blogger,
    Luxury Golden Triangle Tour package is specially designed tour package by Delhi Agra Jaipur Yatra which is connecting three famous heritage cities of India that are nation's capitral Delhi, city of love - Agra and Pink city Jaipur. If you are planning a tour or visiting first time to India for exploring incredible India then these cities are must visit destinations. In luxury Golden Triangle Tour your stay in the best hotels of every city. Hotels include are Oberoi, Leela, Taj, 5 star hotels and other heritage hotelsat best price in the market. Car rental services are also available for exploring the cities of Udaipur, Ranthambore and other famous cities. If you want to add some more places in your trip, you can Customize Your Tour also. So plan your vacations with Delhi Agra Jaipur Yatra which make your trip more comfortable and hassle free tour.
    India Trip Designer
    www.indiatripdesigner.com
    +91-9837332533

    پاسخحذف

نظرات شما باعث دلگرمی ماست